Arbetsförmedlingen

Igår så hade jag möte på arbetsförmedlingen.
Och jag säger bara wow, vilken bra respons jag fick därifrån.
Stört skön handläggare!
Jag som vanligvis är allergisk mot arbetsförmedlingen, blev positivt överraskad.
Efter att ha varit gravid & sedermera varit mammaledig i 13 månader, så är det nu dags för mig att skaffa ett jobb.
Jag har blandade känslor kring detta, då jag aldrig tidigare har varit ifrån min lilla docka mer än två timmar i streck, men det skall verkligen bli skönt att få lite struktur i sin vardag.
Nu nästa vecka så skall jag på en rekryteringsträff med massa olika företagare, håller tummar & tår att något skall vara intressant.
Min bästa vän Madde som jag har känt sedan tidiga tonåren, har hjälpt mig att skriva iordning ett cv. <3
Får jag inget jobb inom de närmsta månaderna, så blir det till att sätta mig i skolbänken igen.
Känner mig relativt omotiverad till just studier för nuvarande, då jag hellre arbetar runt folk, så jag får den sociala biten och större umgänge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sessan

Tillägnar er min dagbok om mode/make-up, livet inom modellbranschen samt min väg tillbaka till en färgglad vardag, efter att ha levt i ett tungt belastat mörker under 8 års tid.




RSS 2.0