Bugaboo

Alltså jag orkar inte med mig själv ibland. Jag kan vara så jävla trög.
För någon vecka sedan när jag gick på stan, så använde jag min Bugaboo cameleon barnvagn.
Använder den ytterst sällan faktiskt. Så pass sällan att jag hade glömt bort hur den fungerar.
Jag gick runt i säkert tre timmar på stan, och trodde att det var någonting fel på vagnen.
För den var trög att köra, och gjorde ifrån sig konstiga ljud. Som att hjulet höll på att lossna typ.
Och när Skutte kommer hem från jobbet så ber jag han att laga den.
Bara det att den var inte trasig.
Jag hade gått med handbromsen i hela dagen haha. Så himla pinsamt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sessan

Tillägnar er min dagbok om mode/make-up, livet inom modellbranschen samt min väg tillbaka till en färgglad vardag, efter att ha levt i ett tungt belastat mörker under 8 års tid.




RSS 2.0