Fifty shades freed

 
 
I söndags så tvingade jag med Skutte på bio, då vi har haft presentkort sen förra julen som vi behövde inkassera.
Eller ja, det var ett bra argument i alla fall, för att lyckas dra med honom på värsta tjejfilmen.
Romantik, sex, spänning....och en otroligt attraktiv huvudrollshavare, så jag kunde få dregla lite och drömma mig bort.
Det var super mysigt att få lite kvalitetstid tillsammans, bara han och jag.
Det är så sällan som man verkligen kan lägga tid på varandra.
Men alltså Gotland denna årstiden är inte mycket att hänga i julgranen. Liksom var håller folket ens hus?
Inte nog med att biografen är oerhört liten, så var den nästintill folktom. Det händer inte i Sthlm kan jag lova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sessan

Tillägnar er min dagbok om mode/make-up, livet inom modellbranschen samt min väg tillbaka till en färgglad vardag, efter att ha levt i ett tungt belastat mörker under 8 års tid.




RSS 2.0