Influensa


Min prinsessa har fått influensan.
Sedan i fredags så hostar hon så pass mycket så att hon spyr.
Dock enbart när hon ligger ner, alltså kvällstid.
Hon snorar också, men har ingen feber. Är pigg förövrigt.
Och det viktigaste utav allt, så dricker hon väldigt mycket vatten nu.
Det är viktigt med vätska när hon spyr en massa.
Och jag har valt att enbart amma henne nu när hon är sjuk, för hon har ett extremt närhetsbehov just nu.
Man känner sig så jävla maktlös, när dem små blir sjuka.
Dessa dagisbaciller alltså, helt otroligt.
Varför stannar inte folk hemma med sina sjuka barn, istället för att riskera att smitta de andra barnen på dagis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sessan

Tillägnar er min dagbok om mode/make-up, livet inom modellbranschen samt min väg tillbaka till en färgglad vardag, efter att ha levt i ett tungt belastat mörker under 8 års tid.




RSS 2.0