Back on track!

 Har bestämt mig för att ta upp bloggandet igen. Anledningen till att jag inte uppdaterat på över 13 månader, är att mina förra blogg blev kapad utav en svartsjuk psykotisk pojkvän. Och jag har aldrig lyckats få tillbaka den. Jag hade gjort mig ett bloggnamn, med tre kända sponsorer, och över 28000 besökare runt om i världen, alltså inte enbart i Sverige. Det tog mig ca 5 år att nå dit, och att behöva börja om från scratch har inte riktigt varit lika motiverande. Men som sagt, denna man som lät förstöra så oerhört mycket för mig, skall inte ha någon makt över mitt liv i dagsläge. Därför så tänker jag ge bloggen en chans igen, då bloggen har betytt så otroligt mycket för mig dessförinnan! 
 
Och som Henning en kär vän till mig sa; "låt inte en gammal rädsla, hindra dig från att göra det du älskar!"
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sessan

Tillägnar er min dagbok om mode/make-up, livet inom modellbranschen samt min väg tillbaka till en färgglad vardag, efter att ha levt i ett tungt belastat mörker under 8 års tid.




RSS 2.0