Mammagruppen <3

 
 
I mammagruppen så är det 3 tvillingpar på kanske 10 personer, tycker att den siffran känns ganska hög med tanke på att tvillingar inte är alltför vanligt. Super coolt dock!
 
Även min dotter hade en tvilling i magen, i tidigt stadie.
Men det var bara hon som klarade sig.
I början sörjde jag mycket över det, men har lärt mig att acceptera med tiden.
Har hellre ett friskt barn, än två stycken som kanske hade fötts med en massa sjukdomar eller problematik. Det finns en anledning till allting som händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sessan

Tillägnar er min dagbok om mode/make-up, livet inom modellbranschen samt min väg tillbaka till en färgglad vardag, efter att ha levt i ett tungt belastat mörker under 8 års tid.




RSS 2.0