Protein-addicted!

 
Jag har blivit helt torsk på proteinpulver.
Har hittat en ny favorit dessutom, whey - cookies and Cream.
Jag brukar mixa följande: 
1,5 dl lättmjölk
1/2 dl proteinpulver
1 tesked jordnötssmör
(99,3% jordnötter)
1/2 dl blåbär!
Det är bland det godaste jag har druckit!

Men idag så testade jag att göra proteinpannkakor med smak av choklad!
Super gott! Och jag la även på hallon & mango, vilket är en super god blandning utav bär. Då får du en smak utav både sött & surt.

Bifogar nedan receptet som jag gjorde! Blir ca 6-7 stycken, när jag stekte 0.75dl av smeten.
* 4dl mjölk
* 2 ägg
* 1dl vetemjöl
* 1dl valfritt proteinpulver
* 1tsk kakao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sessan

Tillägnar er min dagbok om mode/make-up, livet inom modellbranschen samt min väg tillbaka till en färgglad vardag, efter att ha levt i ett tungt belastat mörker under 8 års tid.




RSS 2.0